• Persbericht zorgproof medische tablet

PERSBERICHT LogicalXL presenteert eerste en enige volledig antimicrobiële medische tablet voor de zorg

LogicalXL_cybermed-rx_rugged-medical-tablet.pngOntwikkeld voor de zorg

Tablets worden steeds vaker ingezet als hulpmiddel voor artsen en verpleegkundigen in ziekenhuizen, zelfstandige behandelcentra, verpleeg- en verzorgingshuizen. Echter, het gebruik van mobiele apparaten tijdens patiëntgebonden werkzaamheden wordt door de Werkgroep Infectie Preventie afgeraden, omdat de kans bestaat dat micro-organismen via de apparatuur worden overgedragen. Om medische apps te kunnen gebruiken en om het EPD/ECD toch aan het bed te kunnen inzien is deze zorgproof medische tablet ontwikkeld.

Zorgproof

Deze zeer robuuste tablet is overal in de klinische omgeving inzetbaar. Het is de eerste en enige volledig antimicrobiële medische tablet die gecertificeerd is volgens IP65 en voldoet aan de militaire MIL-STD 810G standaarden. De volledig antimicrobiële behuizing en antimicrobieel Gorilla Glass touchscreen maken de verspreiding van ziektekiemen en schadelijke microben moeilijk. De hot-swap batterijen maken het mogelijk om 24/7 te werken op deze zorgproof medische tablet 24/7.

Fouten voorkomen

Dankzij de geïntegreerde 2D-barcodescanner scant u moeiteloos polsbanden en medicatie. De tablet is Imprivata Single-Sign-On-gecertificeerd. Gebruik de RFID-lezer en voorkom dat u wachtwoorden moet invoeren.

Meer weten?

Klik hier voor meer informatie naar en kom naar de LogicalXL inspiratiestand 01.C050 tijdens de vakbeurs Zorg & ICT 2018 voor een live demonstratie.